Cennik hurtowy po rejestracji! Zarejestruj się i korzystaj z lepszych cen. Dla stałych Klientów dodatkowe korzyści!
FAQ
Wyszukać produkt można na dwa sposoby:
1. Wyszukiwarka nazw lub kodów produktów: wpisać szukany produkt lub kod produktu, który powinien pokazać się przy wpisywaniu szukanej frazy.
2. Wybór kategorii produktów u góry na pasku (koło wyszukiwarki) lub pod nazwą: Kategorie w sklepie, a następnie przejście do listy podkategorii i wyszukanie danego produktu.
1. Aby dokonać zakupu Klient wybiera interesujące go produkty w sklepie poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku. Po zakończeniu wybierania produktów, Klient przechodzi do zakładki "KOSZYK", w której wypełnia dane odbiorcy oraz określa sposób dostawy produktów i płatności za nie. Jeśli Klient posiada już swoje konto na stronie, wystarczy zalogować się na nie i dane odbiorcy uzupełniane są wtedy automatycznie.
2. Warunkiem przejścia do kolejnego etapu składania zamówienia jest akceptacja regulaminu sklepu Industrion.
3. Następnie Klient klika przycisk "ZAMAWIAM I PŁACĘ", który przekierowuje Klienta na stronę zawierającą informacje o dokonywanym zamówieniu.
Prosimy każdorazowo sprawdzać czy dane osobowe oraz zamówienie są poprawne.
3. Klient, w celu dokonania zamówienia, jest obowiązany potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "ZAMAWIAM I PŁACĘ" znajdującego się pod podsumowaniem zamówienia.
4. W zależności od wyboru metody płatności, Klient zostanie przeniesiony na odpowiednią stronę, by dokonać płatności za złożone zamówienie (nie dotyczy "za pobraniem" oraz "odbiór osobisty").
5. Jako zakończenie i potwierdzenie zamówienia, Klient otrzyma na swój adres e-mail wiadomość z podsumowaniem i potwierdzeniem przyjęcia zlecenia.
Reklamacje i dostawa
Każde zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest indywidualnie. W tym celu proszę wysłać zgłoszenie na e-mail: sklep@industrion.pl wraz z informacjami:
- numer zamówienia / dokument zakupu
- data nabycia towaru
- opis usterki
Powyższe dane przyśpieszą czas rozpatrzenia zgłoszenia i skontaktujemy się z Państwem w najszybszym możliwym terminie aby wyjaśnić sprawę.
Zamiana towaru na inny nie jest możliwa z uwagi na wystawiony rachunek do zamówienia. W tym wypadku należy skorzystać z możliwości zwrotu towaru i zakupu odpowiedniego dla Państwa produktu. Jeśli ustawowy czas na zwrot produktu został przekroczony wówczas należy skontaktować się ze sklepem pod adresem e-mail: sklep@industrion.pl i poszukamy dla Państwa dogodnego rozwiązania.
Staramy się aby każdy zamówiony produkt został wysłany do Państwa jeszcze tego samego dnia. Natomiast wszystko zależne jest od miejsca i czasu zamówienia:
- magazyn Industrion (Elektronowa 2 Zielona Góra) - wysyłka w 24/48h w zależności od godziny zamówienia
- magazyn zewnętrzny (EU) - ok. 5-7 dni roboczych*
- towary na zamówienie - termin ustalany indywidualnie
*przy małych ilościach na magazynie zewnętrznym może się tak zdarzyć, że zakupione przez Państwa produkty mogły zostać nabyte przez innego Klienta i czas realizacji może się wydłużyć. W takich przypadkach kontaktujemy się z klientami celem informacyjny czy nowy termin realizacji jest do zaakceptowania.
- Pobranie - Kupujący płaci za przesyłkę kurierowi przy odbiorze towaru.
- Przelew elektroniczny - Po złożeniu Kupujący zostanie przekierowany na stronę naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych, a następnie do banku, w którym posiada konto. Do realizacji zamówienia przystąpimy po potwierdzeniu otrzymania wpłaty przez naszego pośrednika.
- Przelew bankowy (przelew tradycyjny) - Przelew na konto bankowe. Dane do przelewu wraz z numerem konta zostaną przesłane Kupującemu w mailu potwierdzającym zamówienie. Realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
- Karta płatnicza - Po złożeniu Kupujący zostanie poproszony o podanie numeru karty. Następnie może nastąpić przekierowanie do banku, aby uwierzytelnić dane. Do realizacji zamówienia przystąpimy po potwierdzeniu otrzymania wpłaty przez naszego pośrednika.
- Gotówka lub płatność kartą - Dostępne tylko w przypadku odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym.
Formę płatności należy wybrać w trakcie składania zamówienia.
Produkty dostępne w naszym magazynie wysyłamy w ciągu 24/48h w dni robocze.*
Produkty dostępne w magazynie zewnętrznym (producenta) wysyłamy w ciągu 5-7dni roboczych.*
Dostępne sposoby dostawy:
- Kurier DPD
- InPost
- Kurier DHL
- Odbiór osobisty - ul. Elektronowa 2, 65-001 Zielona Góra
*W przypadku wyboru płatności takich jak: przelew elektroniczny oraz przelew bankowy, czas realizacji zamówienia może wydłużyć się o czas potrzebny na wpłynięcie oraz zaksięgowanie przelewu na naszym rachunku bankowym.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki lub osobistego odbioru towaru, bez podania przyczyny.
W takim przypadku prosimy o wypełnienie i załączenie do przesyłki formularza zwrotu (w wersji papierowej lub elektronicznej). Formularz zwrotu dostępny jest do pobrania tutaj.
Prosimy o przesyłanie zwracanych produktów na adres:
INDUSTRION Adrianna Zieleń
ul. Elektronowa 2
65-730 Zielona Góra
Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie zgodnie z ogólnymi warunkami handlowymi. Pozytywnie rozpatrzone zwroty produktów nastąpią kiedy:
- towar i jego opakowanie nie mają jakichkolwiek uszkodzeń
- produkt nie został wykonany na indywidualne zamówienie
- koszt dostarczenia zwracanego produktu pokryje Klient zgłaszający zwrot